تمجید حماس از تصمیم مهم ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از تصمیم مهم ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد و از کشورهای عربی و اسلامی خواست تمام امکانات خود را برای دفاع از مردم غزه و توقف تجاوزات اشغالگران به کار گیرند.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس تصریح کرد: تصمیم برادرانمان در یمن در ممانعت از عبور کشتی های اسرائیلی و تمام کشتی هایی که متعلق به هر کشوری به مقصد رژیم اشغالگر حرکت می کنند، ارج می نهیم.

یمن: غذا و دارو وارد غزه نشود جلوی حرکت کشتی‌ها به بنادر اسرائیل را می‌گیریمرسانه عبری: سرویس اطلاعات اسرائیل واحد ویژه‌ای برای مقابله با مقاومت یمن تاسیس کرد

این جنبش افزود تصمیم یمن،شجاعانه و جسورانه است و در راستای دفاع از مردم نوار غزه و علیه تجاوزات صهیونیستی آمریکایی در جنگ نسل کشی است.

حماس خاطر نشان کرد از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم تمام امکانات و توانمندی خود را بر اساس مسئولیت تاریخی خود برای یاری مردم فلسطین فعال کنند.

این جنبش تاکید کرد از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم در راستای شکستن حلقه محاصره نوار غزه و ممانعت از ادامه جنایات و متوقف کردن تجاوزات صهیونیستهای نازی گام بردارند، تجاوزاتی که با حمایت آمریکا ادامه دارد.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه تاکید کردند در صورت عدم تامین نیاز غذایی و دارویی غزه، از عبور کشتی‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی از هر ملیتی در حرکت باشند، جلوگیری می‌کنیم و این کشتی‌ها به هدف قانونی برای نیروهای مسلح ما تبدیل می‌شود.

خبر دیگر اینکه مردم صنعا برای اعلام همبستگی با تصمیم ارتش یمن به منظور ممانعت از تردد آزادانه کشتی‌های رژیم صهیونیستی تا زمان تامین مواد غذایی و دارویی مردم غزه، به خیابان‌ها آمدند.
انتهای پیام/

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *