رسوایی در ارتش اسرائیل؛ نظامیان صهیونیست از جلیقه‌های ضدگلوله جنگ ویتنام استفاده می‌‌کنند

یک پایگاه صهیونیستی فاش کرد، ارتش اسرائیل جلیقه‌های ضدگلوله مربوط به جنگ ویتنام را در اختیار نظامیانش در جنگ غزه قرار داده است.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، به نوشته پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل بروشور الصاقی به یکی از این جلیقه‌ها از این رسوایی پرده برداشت و نظامیان صهیونیست متوجه شدند ارتش اسرائیل مطلع شدند آنچه که به تن می‌کنند متعلق به 22 اوت 1963 است که مربوط به دوره جنگ ویتنام (1955 ـ 1975) است.

به نوشته این رسانه، این جلیقه را به یکی از نیروهای احتیاط که برای جنگ در نوار غزه فراخوانده شده بود داده بودند.

ظاهرا این جلیقه‌ها جزو کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی بوده و در بروشور هم آمده است، نظامی عزیز، حتما باید این جلیقه را به تن داشته باشی، می‌توانی آن را بر روی پیراهن یا کاپشن خود پوشیده یا در طبقه‌های زیرین لباس هایت آن را به تن کنی، امضا ارتش آمریکا، ناتیک ماساچوست 22 اوت 1963.

با این حال رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند هنوز مشخص نشده است که آیا این جلیقه‌ها جدیدا به دست ارتش رسیده یا آنکه از سال‌ها پیش در انبار نگهداری می‌شدند.

ابعاد این رسوایی زمانی عیان تر می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی این جلیقه‌ها را در اختیار واحدهای جنگی قرارداده است که جزو نیروهای پیاده و آماده عملیات در نوار غزه بودند.

انتهای پیام/

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *