شصت‌وپنجمین روز طوفان الاقصی|حملات شدید اشغالگران به دیرالبلح و جبالیا/ یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری و رویارویی جوانان مبارز با آنها

شصت‌وپنجمین روز طوفان الاقصی با بمباران سه اردوگاه المغازی، البریج و النصیرات در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه آغاز شد تا رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایتهای نامحدود و گسترده آمریکا همچنان به جنایات خود علیه مردم بی دفاع نوار غزه ادامه دهد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در شصت و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی و منازل مسکونی در نوار غزه ادامه دارد.

منازل مردم در اردوگاه های البریج، المغازی و النصیرات در مرکز نوار غزه در اولین دقایق بامداد امروز به طور همزمان بمباران شد.

به گفته منابع خبری، جنگنده های رژیم صهیونیستی در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و زخمی شدند.

از سوی دیگر آمار شهدای حملات اشغالگران قدس به اردوگاه البریج به هفت نفر رسیده است. در این حمله، منازل مردم همانند دیگر مناطق هدف قرار گرفته و شمار دیگری هم زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه دستکم سه فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شده اند.

در اولین دقایق بامداد یکشنبه، قایقهای توپدار ارتش رژیم صهیونیستی از سواحل نوار غزه، شهر رفح در جنوب این منطقه را گلوله باران کردند.

شصت‌وسومین روز طوفان الاقصی| ضربات کوبنده مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی/ مخالفت آشکار آمریکا با توقف جنگ و تجاوز اشغالگران به غزهشصت‌ویکمین روز «طوفان الاقصی»| ضربات پیاپی و سنگین مقاومت به رژیم صهیونیستی/ فعال شدن آژیر هشدار در «ایلات»/ تسلیحات جدید آمریکا به اسرائیل رسیدشصتمین روز «طوفان الاقصی»| پایگاه‌های اسرائیل در جولان هدف قرار گرفت/ درگیری‌های تن‌به‌تن مقاومت فلسطین با متجاوزان صهیونیست در شرق خان‌یونس

مخاطبان گرامی می‌توانند مهمترین تحولات شصت و پنجمین روز از عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنند:

************************************************************************************************

03:25-بمباران سنگین شهر دیرالبلح/ حمله تک تیراندازان صهیونیست به مردم در شهر غزه

منابع خبری از حملات شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر دادند.

این منابع همچنین از استقرار تک تیراندازان صهیونیست در اطراف شهر غزه و مناطق دیگر و حمله آنها به شهروندان فلسطینی با استفاده از کوادکوپترهای تهاجمی خبر دادند.

03:17-لشکرکشی ارتش رژیم صهیونیستی به نابلس و بیت لحم/ رویارویی جوانان مقاومت کرانه باختری با اشغالگران

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منطقه شرقی نابلس در نزدیکی ایست نظامی بیت فوریک حمله ور شدند.

منابع خبری از لشکرکشی ارتش رژیم صهیونیستی و گسیل نیرو و امکانات زیاد به این منطقه خبر دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه عایده در شهر بیت لحم یورش بردند.

رزمندگان مقاومت به سمت نظامیان متجاوز در نزدیکی اردوگاه عسکرالقدیم در شرق نابلس تیراندازی کردند.

02:50-یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکرالجدید در کرانه باختری

منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عسکرالجدید در شرق نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی و شنید شدن صدای انفجارهایی خبر دادند.

02:17-شلیک گلوله جنگی به سمت جوانان در الخلیل/ گسترش تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی در منطقه جنوبی الخلیل در کرانه باختری، گلوله جنگی و گاز اشک آور پرتاب می کنند.

دهها جوان فلسطینی به مقابله با تجاوزات بامدادی نظامیان صهیونیست پرداختند.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در شهرک عصیره شمالی واقع در نزدیکی نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده است.

02:07-برگزاری نشست جنگ افروزان صهیونیست به ریاست نتانیاهو

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از حضور بنیامین نتانیاهو در ساختمان شورای جنگ رژیم اشغالگر در تل آویو خبر داد. نشست شورای جنگ به ریاست نتانیاهو برگزار شده است.

02:06- انتقال 5 نظامی مجروح صهیونیست به تل آویو/ افزایش آمار تلفات زمینی ارتش اسرائیل به 102 نفر

پنج نظامی مجروح صهیونیست به بیمارستان بلینسون تل آویو منتقل شد که حال دو نفر از این نظامیان که در نبردهای غزه زخمی شده اند، بسیار وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش آمار کشته های خود از زمان آغاز تجاوزات زمینی به نوار غزه به 102 نفر خبر داده است.

01:39-یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به شهرک عصیره در نابلس

منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عصیره شمالی در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

به گفته این منابع، جوانان فلسطینی به مقابله با نظامیان متجاوز می پردازند.

01:25- حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی در خان یونس

وزارت بهداشت فلسطین: ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان صحرایی در خان یونس در جنوب نوار غزه را گلوله باران کرد که خسارتهایی به تجهیزات آن وارد شد.

01:17-درگیریهای شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان متجاوز صهیونیست در جنوب و شمال نوار غزه

منابع خبری از درگیریهای شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان متجاوز صهیونیست در شهرکهای عبسان و بنی سهیلا در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه و اطرف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

01:08-تشدید تحرکات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاههای غیرقانونی خود در سوریه از ترس ضربات موشکی و پهپادی مقاومت

منابع خبری از تمرینات نظامی طولانی اشغالگران آمریکایی در پایگاههای غیرقانونی خود در حومه الحسکه و دیرالزور خبر دادند که بیانگر نگرانی آنها از ادامه حملات تلافی جویانه گروههای مقاومت است.

به گفته منابع خبری، بالگردهای ارتش اشغالگر آمریکا در ارتفاع پایین در آسمان شهر الحسکه و حومه آن و نیز در حومه دیرالزور شرقی به پرواز درآمد و همزمان صدای گلوله و انفجارهایی در داخل این پایگاهها شنیده شده است.

اشغالگران آمریکایی و متحدانشان همچنین با مهمات جنگی با مشارکت بالگردها و پهپادهای خود در پایگاههای غیرقانونی قسرک و تل بیدر در حومه شمال غربی الحسکه و پایگاه کونیکو در حومه دیرالزور شمالی تمرینات نظامی انجام دادند.

00:30-تمجید حماس از تصمیم مهم ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس: تصمیم برادرانمان در یمن در ممانعت از عبور کشتی های اسرائیلی و تمام کشتی هایی که متعلق به هر کشوری به مقصد رژیم اشغالگر حرکت می کنند، ارج می نهیم.

تصمیم یمن،شجاعانه و جسورانه است و در راستای دفاع از مردم نوار غزه و علیه تجاوزات صهیونیستی آمریکایی در جنگ نسل کشی است.

از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم تمام امکانات و توانمندی خود را بر اساس مسئولیت تاریخی خود برای یاری مردم فلسطین فعال کنند.

00:20-بمباران اردوگاه المغازی در اولین دقایق بامداد/ شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع به خاک و خون کشیده شدند

جنگنده های رژیم صهیونیستی در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و زخمی شدند.

این خبر به روزرسانی می شود

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *